Türkiye’nin en büyük endüstriyel reklam üreticisi olan Avrupa Reklam’ın yüksek üretim gücüne ve titiz çalışmasına rağmen sesini duyuracak bir iletişim planı mevcut değildi, bu nedenle istenilen marka bilinirliğine de ulaşamıyordu. Öncelikle dijital çağa uygun olamayan logo tasarımının yenilenmesi, yeni bir iletişim dili oluşturulması ve bu iletişim dili ile tasarımların tek bir konsept üzerinden ilerletilmesi bekleniyordu. Öncelikle hem reklam profesyonellerimiz hem usta mimarımız hem de yetenekli yazılım uzmanlarımızla bir araya geldik. Pazarlama ve reklam stratejisini belirlediğimiz Avrupa Reklam markamız için ekibimizin farklı disiplinlerinin de katkısı ile görsel yol haritasını çizdik. Pazar, rakip ve durum analizleri ile Avrupa Reklam’ın mevcut sürecini değerlendirdik. Daha sonra hedef kitle analizi ile kurumsal markalar, küçük işletmeler ve kobiler olmak üzere reklam satın alma departmanları vb. hedef kitlemizin iç görülerine ulaştık. Bu iç görüler doğrultusunda kreatif tasarımlarımızı belirledik ve tüm iletişim planlarımızı bu tasarımlar üzerine kurgulayarak sürecimizi başlattık. Logodan başlayarak tüm kurumsal kimliğini yeniden oluşturduk. Dijital medya da birçok ilgi çeken reklamlar ile farkındalığını artırdık. Avrupa Reklam
Problem Neydi?
Brief
01 Yaklaşım
02 Reklam
Sosyal Medya Tasarımları