Skip links

ChefBörek

Problem Neydi?

Türkiye’de ilk defa Börek Restaurant & Cafe konseptini uygulayan ChefBörek’in hedef kitle nazarında hem dijital ortamda hem de fiziksel satış sürecini artıracak bir marka bilinirliliği yoktu.

Brief

Hedef kitlesiyle duygusal yakınlık kurması, yeni bir kimlik ile marka bilinirliğinin artırılması, iç mekân tasarımlarının bu kimlik doğrultusunda yeniden ele alınması bekleniyordu.

Tarih

2022

Marka

ChefBörek

Kategori

Sosyal Medya

01 Yaklaşım

Öncelikle hem reklam profesyonellerimiz hem usta mimarımız hem de yetenekli yazılım uzmanlarımızla bir araya geldik. Pazarlama ve reklam stratejisini belirlediğimiz ChefBörek markamız için ekibimizin farklı disiplinlerinin de katkısı ile kurumsal kimliği belirledik. Türkiye’de ilk defa Börek Restaurant & Cafe konseptini uygulayan markamızın; ürün portföyünden, mekanlarına, dijital reklamlarından, yazılım ve iş akışı süreçleri de dahil olmak üzere 360 derece pazarlama sürecini ele aldık.

02 Reklam

Pazar, rakip ve durum analizleri ile ChefBörek’in mevcut sürecini değerlendirdik. Daha sonra hedef kitle analizi ile yemek yemeyi seven özellikle böreğe ilgi duyan hedef kitlemizin içgörülerine ulaştık. Bu içgörüler doğrultusunda kreatif söylemimizi belirledik ve tüm iletişim planlarımızı bu söylem üzerine kurgulayarak tasarım sürecini gerçekleştirdik. Logodan başlayarak tüm kurumsal kimliğinde sarı ve siyah renkleri tercih ettik. Dijital medya da birçok ünlü ve infulencer ile iş birliği yaparak markamızdan söz ettirdik.

Marka bilinirliği dışında sosyal medya franchise reklamlarımız ile birçok talep topladık. Franchise görüşmelerinde markamıza sunduğumuz materyaller (Franchise sunumu, bayilik sayfası vb.)  ile talepte bulunan müşterilerin karar verme sürecini hızlandırdık. Talepler doğrultusunda Türkiye’nin birçok yerine ulaşan, şube sayımızı artırmış ve kocaman bir ChefBörek ailesi oluşturduk.

03 Mimarlık

Konfor ile fonksiyonu bir arada sunarak hem personel hem de müşteriler için net ve akılda kalıcı bir ortam oluşturduk. Logodan başlayarak tüm kurumsal kimliğin kafe iç mimarisiyle uyum içinde olmasını sağladık. İç mekanlarında kullanılan renk, malzeme ve dokularda dahi markanın akılda kalıcılığını ve markaya olan lezzet algısını artarak pekişmesine vurgu yaptık. “İnsandan kopuk, katı, büyük boşlukları olan, çalışanlar ve hizmet elemanları ile müşteriler arasında sert bir ayrıma neden olan mobilyalar ve yüksek seperasyonlara sahip olan kafeler yerine misafirlerin ve çalışanların birbiriyle rahatlıkla iletişime geçebilecekleri şeffaf, samimi, net, çağdaş bir mekân yarattık.

04 Yazılım

Sipariş sürecini hızlandırmak ve dijitale taşımak adına kendi sipariş kanalımız olan ChefBörek uygulamamızı oluşturduk. Sadece bununla da kalmadık Getir, Yemeksepeti, Banabi gibi dağıtım şirketleri ile anlaşmalar yaptık.

Sosyal Medya Tasarımları

Bu web sitesi, web deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır.