Skip links

RoFoods

Problem Neydi?

Sağlıklı alternatifler, çeşitli atıştırmalıklar, salatalar, hazır yemekler ve içeceklerden oluşan yüzlerce seçeneği ile işyerleri için insansız alışveriş deneyimi sunan RoFoods’un beyaz yaka hedef kitlesi ile hem dijital ortamda hem de fiziksel satış sürecinde bağ kuracak, kullanıcı deneyimi yüksek bir iletişimi mevcut değildi. Ayrıca satışın en önemli ayağından biri olan RoFoods uygulaması da kullanıcılar için çözüm sağlamıyordu.

Brief

Hedef kitlesiyle duygusal yakınlık kuracak RoFoods’u kısıtlı vakitlerinden dolayı öğün atlayan hedef kitlemizi anladığımızı ve onlara özel beslenme önerileri sunduğumuzu, sıkıcı iş hayatını daha eğlenceli hale getirerek anlatacağımız bir iletişime stratejisine ihtiyacı vardı. Sunduğu tüm hizmet ve ürünler ile birlikte sıkıcı iş hayatını eğlenceli hale getirirken, kullanıcıların beslenmelerini de düşünecek samimiyet ve esprinin ağırlıkta olduğu yeni bir dijital görsel kimlik algının yaratılması bekleniyordu.

Tarih

2022

Müşteri

RoFoods

Kategori

Sosyal Medya

01 Yaklaşım

Öncelikle hem reklam profesyonellerimiz hem usta mimarımız hem de yetenekli yazılım uzmanlarımızla bir araya geldik. Pazarlama stratejisini belirlediğimiz RoFoods markamız için ekibimizin farklı disiplinlerinin de katkısı ile tek bir konsept üzerinde tüm süreci işlettik.

02 Reklam

Pazar, rakip ve durum analizleri ile RoFoods’un mevcut sürecini değerlendirdik. Daha sonra hedef kitle analizi ile yemek yemeyi seven ama yoğun iş temposu içinde öğün atlayan beyaz yakaların iç görülerine ulaştık. Bu iç görüler doğrultusunda kreatif söylemimizi belirledik ve tüm iletişim planlarımızı bu söylem üzerine kurgulayarak tasarım sürecine başladık.

03 Mimarlık

Öncelikle mevcut kullanıcı deneyiminde aksayan noktaları gözlemledik, kullanıcıların nerelerde zorlandığı, hangi aşamalarda alışverişi terk ettiği gibi olumsuz süreçleri değerlendirdik. Tüm bu süreçleri analiz ettikten sonra işe başladık.

RoFoods operasyon sürecini iyileştirecek, kullanıcı odaklı bir sürece geçirecek, fiziki şartlara uygun olacak şekilde konseptimizi dörde ayırdık. Karmaşık ve modüler olmayan mevcut konsepti, daha modüler hale getirildik. Böylece kurulum ve taşınma sürecini kolaylaştırırken, karmaşık fiyat teklifini de ortadan kaldırdık. Servis standını, kahve standı ile bir araya getirerek kullanıcı deneyimini daha kolay ve hızlı hale getirdik.

04 Yazılım

Kullanıcısı ile bağ kurmakta zorlanan uygulamamızı yeniden tasarladık ve kullanıcı deneyimini yükselttik. Mevcut eski tasarımda hiçbir bilgi bulunmayan ana sayfa tasarımını değiştirerek, mesajımızı kullanıcıya doğrudan vermek için görselimizi ana sayfaya taşıdık. Kampanya ve duyuruları da ayrı sekmelere taşıyarak da kullanıcıların kampanya ve duyurulardan daha kolay haberdar olmasını sağladık.

Sosyal Medya Tasarımları

Sosyal Medya Videoları

Bu web sitesi, web deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır.