Skip links

Stone Palace

Problem Neydi?

Bayrampaşa ve Zeytinburnu olmak üzere iki farklı rezidans projesine imza atacak olan Stone Palace’ın mevcut bir iletişim dili yoktu.

Brief

Bayrampaşa ve Zeytinburnu olmak üzere iki farklı rezidans projesinin hedef kitlesi tüm sosyal imkanlarını karşılayacakları site arayışında olan aileler, oturum için konut arayışında olanlar, bölgede bulunan ticari potansiyelden ötürü kiralama amacıyla yatırım yapmak isteyenler, yakın bölgedeki üniversitede okuyan öğrenciler, ofis olarak kullanıma uygun olmasından dolayı kullanım amaçlı iş insanlarından oluşuyordu.

Tarih

2022

Marka

Stone Palace

Kategori

Sosyal Medya

01 Yaklaşım

Öncelikle hem reklam profesyonellerimiz hem usta mimarımız hem de yetenekli yazılım uzmanlarımızla bir araya geldik. Pazarlama stratejisini belirlediğimiz Stone Place’ın ekibimizin farklı disiplinlerinin de katkısı ile tek bir konsept üzerinde tüm görsel kimlik sürecini işlettik.

02 Reklam

Pazar, rakip ve durum analizleri ile Stone Palace’ın mevcut sürecini değerlendirdik. Daha sonra hedef kitle analizi ile bölgede ikamet edenlerin iç görülerine ulaştık. Bu iç görüler doğrultusunda Bayrampaşa projesi için kreatif söylemimizi ‘‘Yaşam Yanı Başınızda’’ olarak belirlerken, Zeytinburnu projemizde ise ‘‘Hayata Değer’’ söylemini seçtik. Tüm iletişim planlarımızı bu söylemler üzerine kurgulayarak tasarım sürecimizi başladık.

Sosyal Medya Tasarımları

Sosyal Medya Videoları

Bu web sitesi, web deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır.