Hedef kitleye yönelik dergi ve gazetelerde bütünsel bir iletişim ihtiyacı vardır. WeLD, uluslararası taşımacılık hizmetini sağlarken dijitalleşme, şeffaflık, hız ve güven unsurlarını yaratıcı ve bütünsel bir dille yıl boyunca bir konsept altında anlatmak istiyordu. WELD markamızın global bakış açısını yansıtacak görsel yol haritasını çizdik. Pazar, rakip ve durum analizleri ile WELD’in mevcut sürecini değerlendirdik. Daha sonra hedef kitle analizi ile global içgörülere ulaştık. Bu içgörüler doğrultusunda kreatif tasarımlarımızı belirledik ve tüm iletişim planlarımızı bu tasarımlar üzerine kurgulayarak sürecimizi başlattık. WELD
Problem Neydi?
Brief
01 Yaklaşım
02 Reklam
Sosyal Medya Tasarımları
Sosyal Medya Videoları
Tanıtım Filmi